NPS- live

Suositukset auttavat asiakkaita valitsemaan luotettavan palveluntuottajan

 

NPS-mittaus eli asiakasuskollisuusmittaus

 

Haluatko selvittää, kuinka sitoutuneita asiakkaasi ovat? NPS-mittaus tarjoaa helpon tavan kartoittaa asiakastyytyväisyyttä yhdellä kysymyksellä, joka kertoo, kuinka todennäköisesti asiakkaasi suosittelisivat yritystäsi. Tämä selkeä mittari antaa yrityksellesi arvokasta tietoa, jonka avulla voit parantaa palveluitasi ja vahvistaa asiakasuskollisuutta.

 

NPS-tulosten avulla pääset käsiksi asiakkaiden palautteeseen ja tunnistat kehityskohteet, jotta voit kohdentaa parannuksia juuri oikeisiin asioihin. Näin voit erottua kilpailijoistasi ja rakentaa pitkäaikaisia, kannattavia asiakassuhteita.

 

 

Miten NPS Live toimii?

 

NPS-mittaus (Net Promotor Score) perustuu arvostelijoiden ja suosittelijoiden prosentuaaliseen eroon ja ilmoitetaan NPS-lukuna, jonka arvo vaihtelee -100 ja 100 välillä. Positiivinen NPS-luvun arvo kertoo tyytyväisistä asiakkaista, luvun 50 katsotaan olevan jo varsin hyvällä tasolla.

Asiakkaan antaessa arvosanan 0-10, se tallentuu datajärjestelmään, josta NPS Live hakee tiedot. Laskenta alkaa mittarin käyttöönottohetkestä ja arvo tasaantuu ajan kuluessa. Mikäli luvussa tapahtuu suuria muutoksia, ehdit reagoida mahdolliseen kampanjan epäonnistumiseen tai palveluvirheeseen nopeasti.

Kyselytutkimusten yhteydessä on vapaan palautteen kenttä, josta saat heti valitsemasi suositukset näkymään verkkosivustollasi NPS Live-mittarin yhteydessä. Servitiumin tekoälysovellus toimii apuna palautteiden tunnistamisessa.

Tällä hetkellä NPS Live toimii WordPress-alustalla sivustoon liitettävän lisäosan avulla, aktivointia varten saat tilausvaiheessa mittaukseen liittyvän koodin. Mikäli sivusto on tehty toisella alustalla, ota epäröimättä yhteyttä ja tutkitaan, miten saamme NPS Liven näkymään myös Teillä!

 

NPS LIVE

Palvelulla mittaat jatkuvasti asiakastyytyväisyyttä NPS-kyselyllä.
Saat käyttöösi hallintapaneelin, josta voit tarkastella reaaliaikaista NPS-lukua ja asiakaspalautteita/suosituksia.

 

NPS LIVE +

Tällä vaihtoehdolla saat jatkuvan NPS-kyselyn käyttöön sekä moduulin yrityksen kotisivuille, jossa näytetään viisi vaihtuvaa asiakaspalautetta. Suositusmoduulin avulla esität aitoja suositteluja. Saat parhaat palautteet näkyviin helposti nappia painamalla.

 

NPS LIVE Premium

Premium vaihtoehdossa käytössäsi on jatkuva NPS-kysely. Kotisivuille toimitettavassa moduulissa voidaan näyttää rajoittamaton määrä vaihtuvia palautteita. Palveluun sisältyy haluttaessa myös toisen asiakasryhmän moduulin käyttö tilaajan toiveen mukaan verkkosivuston toisessa kohdassa.